Interne ronde 26
foto niet uit de interne maar uit de wedstrijd dinsdag van Lewenborg – ESG Na de winst van Jan tegen Herman was het de vraag of hij ook Marcel kon … Lees verder
ESG verliest nipt van Tjonger Aa Linde
ESG mocht zaterdag naar het plaatsje Onna. Dat ligt tegen Steenwijk aan. Tjonger Aa Linde is een samenwerkingsverband van een drietal schaakverenigingen in het stroomdal van drie riviertjes (Tjonger, Aa … Lees verder
Waarschuwing
Vanaf maandag is de Brinkenweg aan de kant van het centrum/Mac Donalds afgesloten voor het verkeer. Bent u met de auto dan moet u dus de westelijke ingang (Nieuw-Amsterdamsestraat) nemen. … Lees verder
Spannende GrandPrix
Het was weer spannend in de diverse groepen van de GrandPrix. 46 deelnemers goed voor 2 groepen van zeven spelers en vier groepen van acht. De schakertjes kwamen uit heel … Lees verder
ESG-ers op dreef in Hardenberg
Het toernooi in Hardenberg is traditioneel een toernooi waar veel ESG-ers heen gaan. Dit jaar werd de 46e toernooi gehouden. Al een aantal jaren door Qonnected. Ik herinner me dat … Lees verder
BSK 2019
verslag Almar: Dit jaar streden de scholen weer om de basisschoolkampioenschappen van Emmen. Het aantal teams is sterk teruggelopen en kwamen op een totaal van 7 uit. Vorig jaar nog … Lees verder
Manchester en ESG
Wat heeft ESG en Manchester gemeen. Lees dat op De Schaakreporter
Sneek 2 – ESG
Hoewel onze teamleider het verslag zou schrijven (had hij al kunnen doen tijdens de wedstrijd) bleek dat we dan wel moesten wachten tot dinsdagavond. Dat kan natuurlijk niet dus werd … Lees verder
Weer 4,5-3,5
Het lijkt wel of we een patent hebben op 4,5-3,5 of beter op 3,5-4,5. Ook de derde wedstrijd ging namelijk met deze cijfers verloren. En weer had er meer in … Lees verder
Verslag SISSA 3 vs ESG 2.
verslag door teamleider Raymond Mooi op tijd, 18.52 uur, gingen we met z’n vieren op weg naar het Jannes van der Wal Denksportcentrum te Groningen. En keurig op tijd, omstreeks … Lees verder