ESG 1 verliest weer
ESG moest in de tweede ronde aantreden in Haren tegen de combinatie van Haren en Oostermoer. Beide teams hebben in de eerste ronde verloren en we moesten winnen willen we … Lees verder
Willem aan kop
We beginnen met Willem bovenaan. Hij staat namelijk ook bovenaan in de ochtendgroep. Dit door een geweldige overwinning op de koploper tot dan Jasper Seelemeijer. Ik hoorde de kreet Pa5 was … Lees verder
Unive op donderdag
Via via een verslag van de escapades van de esg-ers op de donderdag. ochtendgroep: Willem heeft zich middels een winst op Richard Stegeman (1795) weer in de groep genesteld die … Lees verder
Drukke dag voor Peter
Terwijl de amateurs (wel of niet tegen hun zin) een vrije dag hadden, had Peter het extra druk. De Open groep moest vandaag twee ronden spelen. Voor het halen van … Lees verder